طراحی بروشور ارزان
نوشته شده توسط : مینا

 

طراحی بروشور به روش های مختلف و توسط طراحان مختلف با قیمت های متفاوتی انجام می شود. گاهی شما میخواهید یک بروشور بسیار شکیل با طراحی های گرافیکی بسیار خاص و ویژه ی کسب و کار خودتان طراحی کنید و در بسیاری از مواقع پیش می آید که شرکت ها میخواهند یک بروشور معمولی ارزان برایشان طراحی شود در حدی که کلیات مفاهیم را در قالب بروشور و یک شکل گرافیکی خاص و در حالت چند برگی به مخاطب ارائه دهند و طرح بندی و قالب بندی اختصاصی نمیخواهند. در این موارد میتوانیم از قالب های بروشور طراحی شده استفاده کنیم و فقط متن ها را با توجه به درخواست مشتری جایگزین کنیم و از لحاظ رنگ بندی و قالب بندی تغییری در رنگ بندی بروشور ایجاد کنیم. به این نوع از طراحی بروشور ، قالب آماده و طراحی بروشور ارزان گفته می شود که برای بسیاری از شرکت ها که نمیخواهند هزینه های زیادی برای این موارد بپردازند مناسب است و استقبال زیادی از طراحی های اینچنینی میکنند.

تیم طراحی بروشور گرافیک خانه با طراحی های مختلف گرافیکی در لول ها و سطوح مختلف طراحی و قیمتی در خدمت شما عزیزان می باشد . برای درج سفارش میتوانید از بخش ثبت سفارش طراحی بروشور ارزان با ما در ارتباط باشید.

در مراحل انتخاب طراح میتوانید بعد از ثبت سفارش طرح خود را انتخاب نموده و مطالبی که باید در بروشور در زمان طراحی بروشور درج شوند را برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا در کمترین زمان بتوانیم برای شما قالب گرافیکی خواسته شده توسط خودتان را با مطالبی که برای کارشناسان و طراحان ما ارسال کرده اید را به صورت بروشوری کامل و جذاب با قیمتی مناسب تقدیم حضورتان کنیم.

در ادامه وارد سایت گرافیک خانه که برای شما در این متن لینک شده است شوید و نمونه ها را مشاهده فرمایید و در صورت نیاز برای ثبت سفارش از طریق لینک های درج شده در سایت سفارش طراحی بروشور خود را ثبت نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: